älskar dig :*


förlåt för dålig uppdatering.

helgen :

fredags blev det väl att ta det lugnt
& träffa sebastian en stund.
sen hem & prata med älskling.

lördag kom älsklingen,
så drog vi & blowlade i 2 tim.
sen drog vi hem och myste & kollade på film.
sen blev det middag med Stina, Ludde, Per & Lena.
mysigt!

söndag blev det bara att ta det lugnt.
as trött!
mys med världens bästa älskling såklart.
sen åkte älskling hem.
jag va väl hemma & tog det lugnt bara.

idag är det måndag.
idag har jag tagit det lugnt bara.
varit på lasarettet & fått reda på vad jag e allergisk emot.
menmen, det behöver vi inte ta.
sen varit på stan & arenan en stund.

nu ska jag snart sova.
sen blir det lugnt imorgon bara  & storstäda med mamma.
& prata med sötnosen såklart!

jag älskar min dennis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0