till älskling (L)

Dennis Jansson -

jag vet inte vart jag ska börja.
du har förändrat mitt liv så sjukt mycket.
du är anledningen till att jag fortf står kvar.
du är anledningen till att jag vaknar varje morgon.
du är anledningen till att jag lever!
varje gång jag ser dig blir jag varm i hela kroppen.
vad som än händer ska jag alltid stanna hos dig.
att det fanns någon som dig var någonting jag inte trodde.
du får mitt hjärta att slå.
när vi bråkar tror jag att jag ska gå sönder,
seriöst, det är det värsta jag vet.
känslan när du inte svarar i telefon,
den går inte att förklara,
det gör sjukt ont.
jag kan inte förklara mina känslor för dig.
du tror att du vet vad jag känner.
men jag känner så mycket mer.
gubben, utan dig är jag som ord utan mening.
du gick förbi, & mitt hjärta du fick!
jag är hjälplös utan dig.
jag har aldrig känt såhär för nån förut!
du är verkligen den absolut underbaraste jag träffat.
när du ler stannar tiden.
du äger mitt hjärta varje liten del.
inget konstigt med det.
så är det bara!
om jag inte hade träffat dig,
vet jag inte vart jag hade varit.
men jag hade aldrig varit såhär lycklig.
det vet jag.
du är det absolut bästa i mitt liv hjärtat.
ord räcker inte till älskling.
mina känslor för dig tar aldrig slut.
skulle kunna sitta här & skriva i år & dar.
men det skulle ändå inte räcka för att du skulle fatta
hur mycket jag verkligen älskar dig.
du gör mitt liv värt att leva.
jag gör allt för att hålla kvar.
för att det ska hålla .
för att jag ska duga.
det är bara du som har gjort mig riktigt kär.
jag sitter med ett leende på läpparna.
den trygghet du ger mig.
kan ingen annan ge mig.
& det är någonting som aldrig lämnar mig.
varje gång vi är i från varandra,
längtar jag efter dig otroligt mycket.
allt jag gör, gör jag för dig/oss.

o4/o9-1o, נαg äℓѕкαя ∂ιg Dennis Jansson! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0