till mamma, 'pappa' & dennis (L)

nu är det såhär att jag verkligen behöver skriva av mig!

- jag fattar inte vad vissa tänker med.
jag fattar inte hur folk kan döma varandra.
för att man ser ut som man gör & inte är som man bör.
bara för att man inte är som alla andra.
men tänk om alla skulle vara lika?
fy fan va tråkigt liv vi skulle leva.
om alla tyckte likadant.
folk får den uppfattningen av mig,
att jag mår bra, att jag har det perfekt och allt sånt.
men jag ska tala om för er.
att ni har fel!
jag har inte den perfekta uppväxten.
jag har inte dom perfekta föräldrarna.
men jag kan lova att jag har gått igenom något ni aldrig skulle kunna drömma om.
det jag tagit utan att ens gjort ett enda motstånd.
tror jag inte ens att ni skulle tro ifall jag berättade.
jag har tagit emot sådan skit att jag kunnat dött,
bara för att jag vägrade göra som han sa.
tårar som fallit, blod som runnit & sår som svidit.
men jag har aldrig vikit mig,
jag har aldrig gett upp.
även fast dagarna varit sjukt tunga,
har jag stått upp & gett er ett leende.
för att ni ska tro att jag har det bra.
för att min mamma inte ska få veta.
för att mamma inte ska må dåligt för min skull.
hon betyder så grymt mycket för mig.
vore det inte för mamma, då skulle jag inte stå här.
hon har gjort mig stark genom åren.
hon har aldrig svikit mig.
jag kanske slänger ur mig saker om/till henne när jag är arg.
men hade hon inte funnits, då hade jag aldrig stått här idag.
& vore det inte för min sjukt underbara låtsas-pappa hade jag varit död idag!
han ställer alltid upp, även fast han egentligen inte behöver.
han är den bästa på hela jorden.
han är världens absolut bästa pappa.
tro mig, han är bättre än någon annan!
jag älskar honom!
jag har gråtit & gråtit, blivit sviken & sviken.
& för 6 månader sedan, hände ett mirakel.
mitt mirakel va han.
han kom in i livet, & vände min sorg.
till att bli den lyckligaste i världen.
han är den som får mig att le även fast allt är tungt & jobbigt.
han är den jag alltid önskat att jag har haft.
vore det inte för honom,
skulle jag ha gett upp.
han är mitt allt.
jag älskar honom över allting annat i hela världen!
min Dennis!

jag har 3 stycken i hela världen som jag litar på.
Mamma, 'pappa' & Dennis.
ni får mig att le!
jag skulle inte klara av att förlora er.
jag älskar er mest! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag älskar dig min underbara Flicka, kommer alltid att finnas för dig!!! Puss Mamma

2010-11-21 @ 23:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0