01.20 9/1-11 skriver av mig till älskling (L)


jag vill börja med att berätta hur lycklig jag är att du finns hjärtat.
du har säkert hört det många gånger och det är verkligen sant.
du har gjort om mitt liv till det absolut bästa som finns.
du får mig att le varje gång allting känns tungt och jobbigt.
du finns alltid där för mig vilken tid på dygnet det än är.
det är meningen att du och jag ska vara tillsammans.
det var inte ens slump att vi träffades utan det va meningen.
men att jag skulle hitta någon som dig va någonting jag inte trodde.
du kom in i mitt liv som en räddare i nöden när allting var som värst.
du räddade mig ifrån det helvetet jag höll på att trilla in i.
du har fått mig att börja älska mitt liv & hela världen.
jag är ur dålig på att visa känslor men mina känslor för dig skulle ingen förstå.
du är verkligen allt jag någonsin har drömt om.
när du rör vid mig så känns det som jag är högt upp i det blå.
att du vill vara min bara min gör mig till den lyckligaste på jorden.
du har gjort en mening med mitt liv och det är du.
vi har svåra stunder men vi klarar det tillsammans.
så länge vi har varandra så kommer allting gå bra.
jag har varit så nära på att förlora dig och tårarna har bara sprutat ut.
men jag har varit totalt dum i huvudet och inte insett vad jag faktiskt har.
men nu har jag skruvat dit alla skruvar som suttit löst.
nu kommer allting att bli bra igen vi kommer alltid sitta ihop.
så länge jag har dig så skiter jag totalt i allting annat älskling.
utan dig skulle hela mitt liv falla isär hjärtat mitt.
jag kan inte ens föreställa mig ett liv utan dig gubben.
jag är så jävla lycklig så jag skulle kunna skrika ut till hela jävla världen.
ingen skulle i alla fall fatta hur jävla mycket jag tycker om dig.
mina känslor för dig går inte att förklara med ord.
skulle kunna sitta här och skriva i hundra år men det skulle aldrig räcka.
du är verkligen allt och så jävla mycket mer ändå.
känslan när du kysser mig älskling går inte att beskriva.
känslan när du säger att du älskar mig är den bästa som finns.
du gör mig verkligen så sjukt glad gubben.
bara av att hålla dig i handen gör mig varm i hela kroppen.
åh älskling jag vet inte vad jag ska säga för att du ska fatta hur lycklig jag är.
det bubblar i hela kroppen jag är så jävla kär i dig.
jag är helt jävla galen i dig älskling.
4 september 2010 bästa dagen i mitt liv.
den dagen du tog mig i handen och sa att det var mig du ville leva med.
jag vill vara med dig för resten av mitt liv min ängel.
du får mig att känna mig levande.
du får mig att känna mig älskad.
du får mig att känna mig trygg.
jag skulle aldrig byta ut dig mot allt guld i hela världen.
du betyder så jävla mycket mer än det.
dina armar runt mig i en underbar kram betyder mer än du anar.
du är verkligen det finaste jag mött, det vackraste i hela världen.
mina knän sviker mig varje gång jag ser dig älskling.
jag vet inte vad mer jag ska skriva älskling.
jag skulle dö för att alltid få vara din.
jag kommer aldrig lämna dig.
man ska aldrig säga aldrig, men jag kommer alltid stanna kvar.
du är det absolut underbaraste & bästa som har hänt mig.
jag älskar dig mest av allt i hela jävla världen älskling ! <3

/ din ericajansson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0