förlåt :'(

älskling, jag vill bara ligga i dina armar.
vill bara säga förlåt, vet att det inte hjälper.
men jag skulle göra vad som helst för att få allting bra.
du betyder så himla mycket för mig älskling.
önskar jag kunde förklara med ord hur kär jag är.
det är 4 månader imorgon gubben.
jag vet att vi kommer klara det.
du har rätt, jag blundar för sanningen.
struntar i det som faktiskt är sant.
som jag behandlat dig, är oförlåtligt.
jag har varit en riktig fitta emot dig.
men våra stunder när vi är sams.
det är så jävla underbart att ligga i din famn.
att höra dom orden att du älskar mig.
det finns ingenting som slår det!
jag förstår ifall du inte litar på mig längre.
men jag ska verkligen skärpa mig.
jag kan inte låta dig försvinna.
du är allt och så mycket mer.
varje gång jag är ifrån dig,
så har jag en längtan efter dig.
en längtan som aldrig lämnar mig.
jag ska aldrig mer svika dig.
kanske svårt att tro mig nu,
men ge mig chansen att bevisa det.
jag skulle aldrig klara ett liv utan dig.
4 september 2010, bästa dagen i mitt liv.
jag har aldrig varit så kär i ngn förut.
du har gjort mitt liv så jävla mke bättre.
du får mig alltid att le.
jag ska ta vara på denna chans.
tänker inte sumpa den.
du har fått mig att inse
vilken idiot jag varit.
har inte sovit en sekund inatt.
bara legat & tänkt på det du sa.
isåg hur nära jag va att förlora dig.
jag kommer inte klara det.
Jag älskar dig mest av allt Dennis Jansson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0