2/3-11 Onsdag

ingenting är omöjligt om du har viljan

dagarna hos mormor :

måndag : först var jag hemma på dagen
& hade träning på kvällen. sedan åkte jag
till mormor & så var jag uppe hos morbror &
spelade wii :D
as kul! han är bäääst!

Tisdag : så vaknade jag runt 11, kollade på tv
med mormor & sen gick jag upp och spelade wii
med morbror hela dagen.
sen ännu mer film med mormor &
sen ännu mer wii med morbror!

Onsdag : så vaknade jag 11 någon gång. och
gick upp till morbror &
spelade ännu mer wii, så jävla kung spel!
sen så åkte jag hem.
drog till träningen !
ja sådär har mina dagar sätt ut dom senaste 3 dagarna.
har inte haft ngn dator så har inte kunnat bloggat.
hare kung nu, så hörs vi imorgon igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0